Votam al TOP CATALÀ! Blog d'un nyèbit qualsevol

 

 

mercoledì, dicembre 13, 2006

Nadal

Bof! Ja s'acosta el nadal, sí, d'acord, sóc d'aquells pessimistes que odien tot el que envolta el nadal. D'acord, a mi també m'agrada que em facin regals i em diguin que m'estimen molt... Peò se m'acudeixen moltes coses en contra del nadal, com aquells parents pels quals no existeixes fins el dia 26 de desembre o el 6 de gener en el que s'ofendrien si faltessis a l'avorrida cita en la que passes completament desapercebut (doncs penso treballar aquests dies), com la gent que espera que li facis un regal que no pots permetre't (sí, perquè tothom critica el consumisme, però no vegis com ho passem els que hem de mesurar els regals en comptagotes, com els dinars, etc...) quan no s'ho han guanyat en tot l'any, perquè és una festa totalment cristiana, i aquelles horribles nadales? i aquelles aglomeracions de gent? I aquell estrés de feina provocat per els exàmens que s'acoste+compra regals durant hores+curra extra per pagar-los?... El nadal és bonic, o la idea, no ens enganyem. M'agrada. Però detesto com es comporta la gent quan arribem a aquestes dates, per què em fan més cas? Per remordiments? I per què he de sortir per força per cap d'any? Per què només podem gaudir de l'afecte de certes persones, dels polvorons i dels torrons i del magnífic tió (el millor de les festes) en aquests dies? Em penso que aquests dies trastoquen a la gent... olora a hipocresia.

4 Commenti:

Blogger Eva ha detto...

doncs a mi m'agrada el nadal, el que passa és que s'ha de saber vioure, fer-te'l teu i viure'l a la teva manera....si no si que és una merda

12/13/2006 06:51:00 PM  
Blogger Gemminola ha detto...

A mi el Nadal, me la porta una mica fluixa xD

12/13/2006 09:54:00 PM  
Blogger Joan ha detto...

Sempre que s'acosta el nadal, sou molts els que veieu aquest excès de consumisme del que parles, que incongrüentment coïncideix en el temps amb un esperit de solidaritat envers els desafavorits i/o necessitats. No fa una mica de gràcia?
Però depèn de tu, viure el nadal com a tu t'agrada. No t'agraden les neules? o els canelons de sant Esteve? o fer cagar el tio?
Sempre es pot veure un costat positiu, no?
BON NADAL ;)

12/16/2006 12:08:00 PM  
Blogger Gerard ha detto...

Sí que m'agraden totes aquestes coses, simplement, trobo que totes haurien de tenir un motiu més sòlid que pel fet que nasquès un paio que no sabem ni qui era... I que podrien ser tot l'any...inclosos els torrons i les neules!! Pel que fa al tió, ho repeteixo, és el millor de les festes. Tió power!

12/19/2006 09:08:00 PM  

Posta un commento

Iscriviti a Commenti sul post [Atom]

<< Home page